Você está aqui: Página Inicial / Eventos / Webinar do PPGQ - Webinar do PPGQ Título: "One-Dollar Paper Microfluidics: Detection to Diagnostics" Ministrante: Dr. Naresh Kumar Mani - Associate Professor, Microfluidics, Sensors and Diagnostics Laboratory (µSenseD), Department of Biotechnology, Man

Quando 08/09/2021
das 10h00 até 12h00
Webinar do PPGQ
Título: "One-Dollar Paper Microfluidics: Detection to Diagnostics"

Ministrante: Dr. Naresh Kumar Mani - Associate Professor, Microfluidics, Sensors and Diagnostics Laboratory (µSenseD), Department of Biotechnology, Manipal Institute of Technology, Manipal Academy of Higher Education, India.

Data: 08/09/2021 - quarta-feira - 10hs

Importante:
######
Por motivos de segurança, a comunidade da UFSCar poderá acessar pelo link do seminário usando seu email institucional via google meet. Os convidados externos deverão preencher o link da planilha a seguir ( https://forms.gle/HHgtUmmq4c7h3sLx9 ). Não serão aceitos durante o seminário pessoas externas, sem que tenham previamente feito a sua inscrição.
#######

Biography:

Dr. Naresh Kumar Mani obtained his PhD from Ecole Normale Superieure, Paris and Sorbonne University (UPMC), France in Microfluidics, Chemical Organization and Nanotechnology lab under the guidance of Prof. Damien Baigl. His doctoral research focused on Photocontrolling DNA conformation and Electrophoretic manipulation of Single-Molecule DNA in microfluidic device. Prior to his PhD, he studied Master’s in Nano & biophotonics at Ecole Normale Superieure Cachan, France and the University of Wroclaw, Poland through prestigious Erasmus Mundus Scholarship. His group mainly leverages bottom-up approach for developing cost-effective cellulose-based microfluidic devices for the health care and sensing applications.

« Dezembro 2021 »
Dezembro